logo
wishlist | contul meu | vezi coşul
Reduceri 5 - 25%
carti
Categorii de carte
Edituri
Ultimele ştiri
In zilele de 20-21 mai 2017, in incinta ,,The Vintage Pub" situat in Str. Smardan nr.43 din Centrul Vechi, se va desfasura targul ,,Fashion&Handmade Shopping Session"....mai mult
Marţi, 9 mai 2017, orele 16.00, va avea loc la Centrul Socio-Cultural „Jean-Louis Calderon”, al Primăriei Sectorului 2, din str. J. L. Calderon nr. 39, lansarea volumului...mai mult
In zilele de 13 si 14 mai 2017 se va desfasura in incinta Casei Universitarilor Bucuresti (Str.Dionisie Lupu, nr.46) editia aniversara ,,Agenda Bio" zilnic intre orele 10:00...mai mult
Top
Nu în ultimul rând...
Promo

Excelenţa în afaceri. De ce anumite companii reuşesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu?

Excelenţa în afaceri. De ce anumite companii reuşesc saltul de la 'bun' la 'excelent', iar altele nu?
ISBN: 978-973-669-384-7
Anul publicării: 2007
Pagini: 408
Format: 13X20
Categoria: Management
35,00 lei
Disponibilitate: stoc epuizat
stoc epuizat

DESCRIERE

Excelenţa în afaceri. De ce anumite companii reuşesc saltul de la "bun" la "excelent", iar altele nu? - Editia a II-a

„Jim Collins este, probabil, cel mai citit scriitor de literaturã economicã din lume“, scria The Economist în 2004. şi nu fãrã motiv. Cãci în mai puţin de 3 ani de la apariţie, ediţia în limba englezã a acestei cãrţi se vânduse deja în peste 1,5 milioane de exemplare. Iar de atunci şi pânã în prezent a fost tradusã în peste 30 de limbi, devenind rapid un bestseller în întreaga lume.
Peter Drucker o descria astfel: „Aceastã carte, bine scrisã şi bazatã pe o cercetare atentã, dovedeşte netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual — de la cultul supraomului aflat în poziţia de CEO, pânã la cultul faţã de IT şi mania fuziunilor şi achiziţiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenţã, dar competenţa se poate transforma în excelenţã.“
Bazatã pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, aceastã carte a fost rezultatul eforturilor de analizã a peste 1.400 de companii incluse în Fortune 500, din care — în final — numai 11 au îndeplinit criteriile de excelenţã în afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au întârziat sã aparã.
În anul publicãrii sale, cartea a fost desemnatã de Business Week printre primele 10 cãrţi de afaceri din SUA. Apoi s-a menţinut ani de zile în topul New York Times al celor mai bine vândute cãrţi de non-ficţiune. Editura HarperCollins, care a publicat ediţia americanã a cãrţii, o nominalizeazã şi astãzi printre lucrãrile sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea în 2005 printre titlurile care înregistraserã cele mai mari vânzãri. În 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de faţã printre primele 10 din domeniu. În fine, la data publicãrii ediţiei în limba românã, lucrarea de faţã se afla printre primele 10 cãrţi de afaceri şi investiţii comercializate prin Internet.
Iatã o carte perenã, care nu este doar un obiect de studiul în cadrul programelor MBA. Avem în faţã una dintre acele cãrţi pe care managerii şi liderii corporaţiilor le citesc şi rãscitesc mereu, în ciuda trecerii timpului.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiaşi autori

Accesul clienţilor
Promoţii
Newsletter
Asistenţă online
asistenta Suntem deconectaţi
Promo
Top 10
Created in 0.262 sec
loader
Caut in catalog...
loader