logo
wishlist | contul meu | vezi coşul
Reduceri 5 - 25%
carti
Categorii de carte
Edituri
Ultimele ştiri
In zilele de 20-21 mai 2017, in incinta ,,The Vintage Pub" situat in Str. Smardan nr.43 din Centrul Vechi, se va desfasura targul ,,Fashion&Handmade Shopping Session"....mai mult
Marţi, 9 mai 2017, orele 16.00, va avea loc la Centrul Socio-Cultural „Jean-Louis Calderon”, al Primăriei Sectorului 2, din str. J. L. Calderon nr. 39, lansarea volumului...mai mult
In zilele de 13 si 14 mai 2017 se va desfasura in incinta Casei Universitarilor Bucuresti (Str.Dionisie Lupu, nr.46) editia aniversara ,,Agenda Bio" zilnic intre orele 10:00...mai mult
Top
Nu în ultimul rând...
Promo

Excelenţa în afaceri. Ediţia a IV-a

Excelenţa în afaceri. Ediţia a IV-a
ISBN: 978-606-588-318-5
Anul publicării: 2012
Ediţia: a IV-a
Pagini: 336
Format: 16 × 24,5 cm
40,00 lei
Disponibilitate: în limita stocului

DESCRIERE

Excelenţa în afaceri. Ediţia a IV-a

De ce anumite companii reuşesc saltul de la bun la excelent, iar altele nu?


„Jim Collins este, probabil, cel mai citit autor de literatură economică din lume“, scria The Economist în 2004 — și nu fără motiv. Căci în câţiva ani de la apariţie, ediţia în limba engleză a acestei cărţi se vânduse deja în peste 3 milioane de exemplare. Iar de atunci și până în prezent a fost tradusă în 35 de limbi, devenind rapid un bestseller în întreaga lume.

Peter Drucker o descria astfel: „Această carte, bine scrisă și bazată pe o cercetare atentă, dovedește netemeinicia celor mai multe false teorii din managementul actual — de la cultul supraomului aflat în poziţia de CEO, până la cultul faţă de IT și mania fuziunilor și achiziţiilor. Mediocritatea nu poate deveni competenţă, dar competenţa se poate transforma în excelenţă.“

Bazată pe un proiect de cercetare extins pe durata a 5 ani, această carte a fost rezultatul eforturilor de analiză a peste 1 400 de companii incluse în Fortune 500, din care — în final — numai 11 au îndeplinit criteriile de excelenţă în afaceri. Iar rezultatele acestor eforturi de cercetare nu au întârziat să apară.


În anul publicării, Excelenţa în afaceri a fost desemnată de BusinessWeek printre primele 10 lucrări de afaceri din SUA. Apoi s-a menţinut ani de zile în topul New York Times al celor mai bine vândute cărţi de non-ficţiune. Editura HarperCollins, care a publicat ediţia originală, o nominalizează și astăzi printre lucrările sale economice cu un imens succes. Iar USA Today o includea în 2005 printre titlurile care înregistraseră cele mai mari vânzări. În 2006, Wall Street Journal a cotat cartea de faţă printre primele 10 din domeniu. În 2007, se afla printre primele 10 titluri de afaceri și investiţii, vândute pe internet.

Iată o carte perenă, care nu este doar un obiect de studiul în cadrul programelor MBA. Avem în faţă una dintre acele cărţi pe care managerii și liderii corporaţiilor le citesc și recitesc mereu, în ciuda trecerii timpului.



JIM COLLINS este expert în evoluţia companiilor excelente durabile şi mentor pentru lideri din toate sectoarele corporatiste şi sociale. Dascăl pasionat, Jim Collins a fost membru al Stanford University Graduate School of Business între 1988 şi 1995, unde a primit Premiul pentru Profesorat Remarcabil în 1992. Continuă să predea ca profesor invitat la University of Virginia. Susţine conferinţe şi programe de pregătire pe tema sustenabilităţii şi creşterii companiilor, pentru conducerile multor organizaţii din America de Nord, Europa, Australia şi America de Sud.

La începuturile carierei sale a lucrat pentru firme precum McKinsey & Company sau Hewlett-Packard. În prezent îşi petrece majoritatea timpului în laboratorul său de management din Boulder, Colorado, unde desfăşoară studii şi cercetări cu lideri din întreaga lume. A fost consultant sau mentor pentru mai bine de 100 de organizaţii, printre care: Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Microsoft, Cargill, Merrill Lynch, Rockwell, Dun & Bradstreet, Fannie Mae, Sun International etc.

În calitate de autor sau coautor, a scris 6 cărţi, care s-au vândut în întreaga lume, în peste 10 milioane de exemplare. De asemenea, scrie articole pentru câteva reviste americane prestigioase. Iar lucrările sale au fost comentate şi apreciate în numeroase publicaţii, printre care: Inc., The Economist, Fortune, Harvard Business Review, Across the Board, International Business.

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review

Titluri de aceiaşi autori

Marketing;Management - Cele mai vândute cărţi

Accesul clienţilor
Promoţii
Newsletter
Asistenţă online
asistenta Suntem deconectaţi
Promo
Top 10
Created in 0.369 sec
loader
Caut in catalog...
loader