Marea putere a micii afaceri

Marea putere a micii afaceri
Preț: 22,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-669-152-7
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 280
Format: 13X20

DESCRIERE

Marea putere a micii afaceri

Trãim într-o culturã în care succesul este obligatoriu. Ne-am obişnuit sã privim cu infinitã admiraţie multinaţionalele, concernurile cu mii de angajaţi şi cu bugete mai mari decåt cele ale unei ţãri mici. Totuşi, în SUA, 80% dintre firme sunt mici, adicã au mai puţin de cinci angajaţi. Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar creşterea afacerii lor este mai degrabã calitativã decåt cantitativã. Cum fac? Ce-i inspirã? Ce-i motiveazã? Iatã doar unele dintre întrebãrile la care autoarea a rãspuns în aceastã carte un omagiu adus atåt micilor întreprinderi, cåt şi celor care le-au infiinţat şi le conduc. Cartea are menirea sã valideze, sã provoace şi sã extindã cunoştinţele cititorului. Dezvãluie aspecte ale evoluţiei a peste şaptezeci de mici întreprinzãtori intervievaţi, oferind concepte şi informaţii care permit formarea unei imagini panoramice a micii întreprinderi. Dacã pånã azi nu aţi avut încã îndrãzneala de a porni pe cont propriu, gãsiţi aici toate argumentele sã o faceţi acum.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.069 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.