Marketing direct pe înţelesul tuturor
Preț: 72,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Drayton Bird
ISBN: 978-973-88365-4-9
Editura: Publica
Anul publicării: 2007
Pagini: 480
Format: 16X23
DESCRIERE
Marketing direct pe înţelesul tuturor.
Marketing direct pe înţelesul tuturor a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct.
Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind o carte de referinţă în domeniu.
În stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct.
Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:
* rolul departamentului de marketing;
* cum să câştigi şi să păstrezi clienţii;
* cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele;
* ce ar trebui să vinzi;
* cum să poziţionezi produsele mai eficient;
* cum să îţi alegi agenţia – şi cum să te descurci pe cont propriu;
* internetul – noul instrument al marketingului direct.
Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.
Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o! Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.
David Ogilvy
Marketing direct pe înţelesul tuturor a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct.
Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind o carte de referinţă în domeniu.
În stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct.
Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:
* rolul departamentului de marketing;
* cum să câştigi şi să păstrezi clienţii;
* cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele;
* ce ar trebui să vinzi;
* cum să poziţionezi produsele mai eficient;
* cum să îţi alegi agenţia – şi cum să te descurci pe cont propriu;
* internetul – noul instrument al marketingului direct.
Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.
Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o! Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.
David Ogilvy
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 47,20 leiPRP: 59,00 lei
- 42,75 leiPRP: 45,00 lei
- 69,35 leiPRP: 73,00 lei
RECENZII