Marketingul prin e-mail

PreÈ›: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-46-1453-0
Editura: Polirom
Anul publicării: 2009
Pagini: 264
Format: 130x200
DESCRIERE
MARKETINGUL
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail
• Cuvintele care vind
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail
• Un caz tipic: jocurile-concurs
• Analizarea si segmentarea adreselor
• Crearea si realizarea mesajelor eficace
• Marketingul viral activ
• Simplitate si vizibilitate
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct
• Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail
• Cuvintele care vind
• Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail
• Un caz tipic: jocurile-concurs
• Analizarea si segmentarea adreselor
• Crearea si realizarea mesajelor eficace
• Marketingul viral activ
• Simplitate si vizibilitate
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 71,91 leiPRP: 79,90 lei
- 18,40 leiPRP: 23,00 lei
- 18,40 leiPRP: 23,00 lei





RECENZII