Metode de publicitate testate

Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-973-88365-5-6
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 391
Format: 14X20

DESCRIERE

Metode de publicitate testate.

Iată "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent, cu o prefaţă semnată de David Ogilvy.

Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.

De exemplu, veţi învăţa cum să:

* scrieţi titluri de efect
* creşteţi puterea de vânzare a textului din reclamă
* scrieţi un prim paragraf care să îl captiveze pe cititor
* creaţi ilustraţii şi lay-out-uri care atrag atenţia
* realizaţi reclame mai mici care să aibă rezultate mari
* obţineţi mai multe solicitări în urma reclamelor publicate
* creaţi reclame care să placă unei audienţe de masă

Veţi descoperi totodată o secţiune complet nouă cu tehnici publicitare speciale destinate companiilor cu resurse limitate... secrete şi tehnici practice despre testarea reclamelor... precum şi o mulţime de studii de caz actualizate şi reclame premiate ale lui John Caples.

Aici găsiţi tehnici care înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure. De la scrierea titlului până la lansarea ofertei... de la descoperirea mesajului potrivit şi până la includerea lui în text... de la realizarea unui layout care vinde şi până la aplicarea tuturor testelor practice posibile. Caples vă arată pas cu pas cum toate reclamele voastre se pot transforma în reclame de succes.

Veţi învăţa de ce anumite reclame au succes, pe când altele eşuează. Veţi afla cum să scrieţi titluri care îi atrag pe cititori... cum să alegeţi ilustraţii care să vă vândă produsul... şi cum să găsiţi abordarea potrivită pentru publicul vostru ţintă. În plus, această "biblie" a publicităţii vă mai arată:

* 3 metode prin care să obţineţi rezultate mari de la reclame mici
* 35 formule verificate pentru a scrie titluri captivante şi reclame pentru campaniile de direct mail.
* 20 metode prin care să creşteţi puterea de vânzare a textului
* 32 tehnici care vor determina mai multe solicitări din partea consumatorilor în urma reclamelor voastre
* 17 metode prin care să vă testaţi şi îmbunătăţiti reclamele
* 3 secrete pentru a scrie texte entuziaste şi de efect

Şi nu numai atât!

Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0776 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Module cookie strict necesare

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).