UN SECOL DE AGENTII DE PRESA ROMANESTI (1889-1999)

UN SECOL DE AGENTII DE PRESA ROMANESTI (1889-1999)
Preț: 3,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-593-163-X
Editura:
Anul publicării: 2000
Pagini: 172
Format: 14x20

DESCRIERE

UN SECOL DE AGENTII DE PRESA ROMANESTI (1889-1999)

Aceasta prima istorie a agentiilor de presa romanesti este rezultatul unei intense munci de arhiva si urmareste evolutia cronologica, pe parcursul unui secol, a doua mari agentii de presa pe care le-a avut tara noastra pana la instaurarea comunismului: "Agence Telegrafique de Roumanie", infiintata in 1889 de omul politic P.P. Carp, si "Rador", sub cele doua forme ale sale - de societate particulara si agentie de presa oficiala a statului roman. In ce priveste "Agerpres", autoarea descrie cu obiectivitate evolutia timp de 40 de ani a acestei agentii a statului si partidului comunist.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.043 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.