Marketingul ca razboi

Preț: 10,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Al Ries, Jack Trout
Editura: Antet
Anul publicării: 2007
Pagini: 144
Format: 13X20
Alertă stoc
DESCRIERE
Marketingul ca razboi
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele companii hotarate sa se angreneze intr-un veritabil razboi pentru a castiga premiul esential: inimile si mintile consumatorilor.
Doi mari profesionisti din domeniul reclamei si marketingului dezvaluie o perspectiva revolutionara asupra acestui domeniu in actualul mediu concurential. In spatiul pietei, victoria o obtin numai acele companii hotarate sa se angreneze intr-un veritabil razboi pentru a castiga premiul esential: inimile si mintile consumatorilor.
Accesul clienţilor
-Noutati
-Promoţii
-- 34,20 leiPRP: 36,00 lei
- 248,90 leiPRP: 262,00 lei
- 74,10 leiPRP: 78,00 lei
RECENZII